Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

luni, 10 august 2009

Abisul

Abisul


O discutie la o tigara cu un muncitor ( cred ca prin anul 1994 ) mi-a schimbat o dupa-amiaza de vara si m-a lasat multa vreme pe ganduri. Dupa cateva banalitati , acesta a inceput sa-mi povesteasca o intamplare la care a participat. Fiind militar in termen , impreuna cu un coleg aveau sarcina sa patruleze prin Bucuresti pentru a verifica si prinde "dezertorii" adica zurbagii ajunsi in armata dar care din inconstienta, iresponsabilitate, lene sau pur si simplu prostie intarziau la unitate si pentru asta era pasibili de inchisoare militara. Imbracati in uniforme si cu armele de gat ( dar fara cartuse ) bantuiau prin oras si in special pe la gari sau autogari pentru a vana pe cei in culpa. Intr-una din peregrinari, colegul lui vede primul un om al strazii murdar si jerpelit care dormea dupa un stalp sau ceva echivalent. Fara un cuvant se duce intins catre amarat ( motivul oficial - ce cauta acolo ! ) si ii da cu sete un picior in piept sau in stomac. Omul a gemut , s-a chircit, a incercat sa spuna ceva si pe masura ce incerca sa se apere , loviturile curgeau din ce in ce mai tare. Uluit, cel care povestea, a strigat la el : "Lasa-l ma, ce-ai cu el ?! Esti nebun ?! " I-am strigat cam de 3 ori sa se potoleasca , a povestit el. Celalalt nu s-a potolit, dimpotriva , lovea cu si mai multa ura acel nefericit. Si acum , oroarea... " Domne, nu stiu ce a fost. Am simtit ca s-a trezit asa ,ceva, in mine . M-am dus langa el ( ca sa-l opresc imi ziceam eu intai ) si m-am trezit ca...am inceput sa dau si eu ! L-am batut amandoi pana am obosit si ala nu mai misca de loc ! Acum daca ma gandesc, nu stiu ce am avut cu el ". Omul si-a incheiat relatarea calm , si-a stins tigara si a plecat.

Niciun comentariu: