Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

miercuri, 17 noiembrie 2010

Arabela Nicolau - " Tacerea vremii mele ! "






M-am intrebat de multe ori care este starea de spirit a tinerilor de azi si cum se raporteaza ei la lumea in care traim si in special la societatea romaneasca actuala . Am avut un raspuns elocvent dand curs , cu unele ezitari la inceput , unei invitatii la un club frecventat de studentii din Regie ( loc unde nu am mai fost din studentie ) unde canta Arabela Nicolau si grupul Dilema :







Cu sinceritate, in sinea mea ma temeam , intr-o forma sau alta , de zgomot, indecenta, prost gust sau chiar vulgaritate. Ma temeam de asemenea , de un cinism juvenil ca forma de aparare fata de indiferenta sociala generalizata care otraveste lent lumea in care traim.
In secret , la fel de sincer, aveam dubii ca voi intalni talent, si cu atat mai putin sensibilitate.
Surpriza a fost majora . Prin Arabela Nicolau , tinerii s-au delimitat din start , si ferm, de „ sistemul bolnav in care traim ” ( am aflat ulterior ca in sala erau si politicieni , sic ! ) iar in raport cu auditoriul si-au definit scopul intr-un mod cat se poate de firesc si natural :

Vrem sa ne simtim bine impreuna !”.

Si asa a fost.
Piesele cantate in limba engleza au castigat sala ( spun asta dupa reactiile salii dar si dupa reactiile mele) si sper sa nu-mi depasesc competentele daca spun ca Arabela Nicolau are o voce de un timbru aparte care tine poate de o sensibilitate pe care nu ma asteptam sa o intalnesc in acel context.
Pe de alta parte, ceea ce am crezut ca este numai o impresie personala de moment , am regasit usor in ceea ce scrie, atat de firesc , intr-un blog :


" Tacerea vremii mele !

De astăzi îmi voi lega mâinile de candelabrul de argint si voi cere tăcere pentru suflet...
”.

http://amuletajaponeza.blogspot.com/2010/11/tacerea-vremii-mele.html


De foarte multa vreme, multi din aceasta tara ar trebui sa-si ceara „ tacere pentru suflet ...” !

O fac , se pare, numai tinerii ei .




Update
Un alt fel de muzica :



Sursa : http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Arabela_Nicolau-ziua_jurista-noaptea_cantareata_0_376762399.html

3 comentarii:

Amuleta Japoneza spunea...

Plang, si totusi zambesc pentru oamenii ce nu deriva din tacere. Mi-e greu sa mai sciru, si totusi o fac. Nu va multumesc pentru ca ar fii prea putin. Permiteti-mi sa inghit acesta pastila si sa ma fac bine.

Sergiu Simion spunea...

In zgomotul , ura, furia ,disperarea , depresia si alienarea sociala continua de la noi , oamenii uita mereu unii de altii , uneori ei de ei insisi , si nu intotdeauna din vina lor. Cum viata este atat de scurta si niciodata nu mai putem da timpul inapoi , intrebarea la care nu exista un raspuns este daca si cum mai putem vindeca o societate care refuza de zeci de ani sa se priveasca in oglinda , ne construieste un viitor numai din trecut, si ne striveste continuu pe toti .

Amuleta Japoneza spunea...

Intorcandu-ne la noi insine, la ceea ce vrem sa fim cu adevarat si nu la ce am putea fii, intorcandu-ne un singur ochi spre fiinta, avem sansa sa vindecam radacinile. POate ca societatea nu este vinovata. Poate ca noi, cei ce tinem oglnda societatii, nu reusim sa reflectam moralitatea corecta. Oare?