Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

vineri, 31 mai 2013

Dialogul politic la nivel inalt


Ani in sir , multi dintre noi am considerat ca RESPECTUL pentru celalalt semen si pentru opiniile lui ( in special pentru femei ,  copii , si batrani )   este o norma sociala ABSOLUTA  . Problema noastra . Anii si vorbele au trecut , am ramas numai cu faptele sociale nude . Textul citat mai jos este  din presa noastra recenta , apartine unui inalt demnitar in exercitiu al statului nostru , si  obliga  fiecare cetatean roman sa ramana singur  in fata propriei constiinte si a propriei lui  judecati politice , sociale si morale  : 


"Cum să mă exprim eu ca să nu se supere nimeni ?  
Cred că doamna Macovei e dusă cu sorcova, ca să zic aşa.(s.n.)  
Tot doamna Macovei ne spunea anul trecut cum l-am suspendat pe Băsescu ca să-l graţiem pe Adrian Năstase. Nu l-a graţiat nimeni pe Adrian Năstase. În rest, pe Becali nu ştiu dacă îl graţiază sau nu preşedintele Băsescu, în niciun caz nu despre asta am vorbit vreodată. Deci, ce să-i urez domanei Macovei ? Sănătate. E o prostie, a nu ştiu câta prostie, nu tot Macovei a zis în Parlamentul European că două milioane şi jumătate de voturi au fost fraudate ?  
Bănuiesc că s-a convins toată lumea că e cu sorcova. Să văd cum o să traducă în engleză, să mă pârască la Parlamentul European"( s.n.) 
 Victor Ponta, aflat la Bruxelles pentru Consiliul European.


Sursa : http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-monica-macovei-e-dusa-cu-sorcova-vezi-ce-raspunde-europarlamentarul-1038724.html

Niciun comentariu: