Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

marți, 10 decembrie 2013

Romania


Ce fel de vremuri traim, in ce fel de tara traim ,  si ce s-a intamplat cu ancestrala normalitate romaneasca? 
Mai cred oare romanii in valorile lor si mai au oare romanii ceva in comun? 
Sunt intrebari absolut tragice la care cine vrea sa mai afle raspunsul trebuie sa il caute singur , pentru ca  nu va veni nimeni sa ne gaseasca raspunsuri si nimeni sa  ne rezolve problemele....







Nicolae Grigorescu - Primavara 



Nicolae Grigorescu - Luminis 








Cel mai frumos documentar despre Romania... *)











  Mandra floare trandafir "
( Tinu Veresezan

"Mândra floare trandafir,
In viaţă eşti musafir,
Ori eşti trist, ori te petreci,
Pân` la urma tre` să pleci.

Refren:


Poţi să ai lumea la picioare, 
Bani cu furca să-i întorci,

Dar când te tragie pământul,

Tot acasă te întorci. 

Poţi să faci de toate-n viaţă
Dar fă-le la timpul lor, 
Să nu uiţi un singur lucru, 
Omule , eşti muritor. 

Mult am mai umblat prin lume,
Fiindcă am vrut s-o duc mai bine,
Mi-am dat sama peste ani,
Unde-s bani , îs şi dusmani. 

Pe cărarea vieţii mele,
O fost spini, o fost şi flori,
Azi copiii-mi calcă urma,
Dar au viaţă fără noi. 

Doamne, tot răul din lume,
Dă-mi-l mie , nu-l da lor,
Pentru ei am tras în viaţă
Şi-am să trag până-am să mor. 

Mulţămesc la Dumnezău, 
Că-s bine şi sănătos, 
Am ajuns unde am ajuns, 
Şi-am plecat cândva de jos" 










Note 

*) Nu a fost facut de un român...

Niciun comentariu: