Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

marți, 18 noiembrie 2014

Propunere pentru diaspora



” Ieri , cei mai mulţi dintre noi ne-am validat ca cetăţeni. Am aflat că existăm. Că suntem mulţi. Că avem instrumentele democraţiei la noi. Că avem puterea, prin vot, prin răbdare, prin informare, prin perseverenţă. Am câştigat prieteni. Am câştigat experienţă. Am colaborat.
Am învins pentru că ne-am învins scepticismul şi indolenţa. Pentru că am sperat, pentru că am luptat pentru ceea ce credem. Pentru că am învăţat cum se face. Pentru că ştim acum mai multe despre “a reuşi“. Pentru că am renunţat la fatalismul lui “Asta e…“. Pentru că nu ne-am perceput ca fiind singuri, izolaţi şi neputincioşi ci am dat tot ce puteam noi.”

Andreea Sepi - Ce am învăţat din aceste alegeri


Meritul este in primul rand al dvs, al oamenilor frumosi si educati din diaspora . Ati uimit planeta prin daruire, puterea exemplului si comportamentul civilizat si democrat care a schimbat perceptia Europei si a lumii asupra romanilor si asupra Romaniei si ati redat increderea romanilor in ei insisi si in viitorul tarii lor. Fara diaspora, adevarata forta a schimbarii din societatea romaneasca , nu ajungeam aici. Reusind sa bareze accesul la intreaga putere al unui partid al coruptilor si care reprezinta vechiul sistem , si votand in mod liber un om sincer, educat si civilizat care isi iubeste tara si crede in normalitatea romaneasca , Romania are acum un viitor.
Pe de alta parte , pentru ca toata aceasta energie uriasa pe care ati declansat-o sa nu fie irosita si pentru ca lucrurile sa devina cu adevarat ireversibile, propun ca dvs si toti colegii dvs care au indurat aceasta umilinta din partea unor guvernanti vremelnici , sa va organizati pas cu pas intr-o organizatie civica, transparenta si total independenta de statul roman ( aceasta organizatie poate avea drept simpatizanti chiar si printre romanii de aici ) , care sa amendeze prin vot ( si nu numai) , si ori de cate ori va fi necesar , eventualele derapaje puterii de la Bucuresti .

Niciun comentariu: