Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

O oglinda a presei romanesti dupa 25 de ani


Reflectiile crude ale unui cititor asupra presei romanesti si in general asupra mass-media nu mai au nevoie de nici un comentariu si ar trebui sa puna pe ganduri o intreaga breasla profesionala. Ar trebui...

O sa va comunic in mod direct si sincer parerea mea despre presa din Romania: este o mizerie. Rog breasla jurnalistilor sa considere aceasta informatie ca feedback primit de la un client al acestei bresle.
Daca un client va spune ca ceea ce livrati este o mizerie generalizata, trebuie sa va puna pe ganduri. Cand mai multi clienti va comunica acelasi lucru, chiar aveti o problema in economia de piata.
Eu nu am mai cumparat in ultimii 3 ani ziare sau reviste. Deloc. Putere de cumparare am destul de mare, dar nu am ce sa cumpar. Eu mizerii nu cumpar.
Nici daca mi-ati da gratis ziarele sau revistele din Romania pe care le considerati cele mai bune, nu le-as lua. Eu nu am ce sa fac cu mizerii.
Presa scrisa e o mizerie. TV, mizerie.
Eu nu pot sa dau nici macar un nume de jurnalist roman despre care sa pot spune ca il respect.Nici macar un nume de jurnalist despre care sa pot spune ca pe o scara de la 1 la 10 i-as da nota mai mare de 3.
Asadar, cand nu am ce sa fac, mai intru si eu pe net si mai citesc cateva articole gratuie. Dar sunt total dezamagit de calitatea lor.
Daca jurnalistii vor sa inteleaga si sa schimbe ceva, bine. Daca nu, de la mine sa nu asteptati nici mila, nici bani, si nici respect.
Stefan

Niciun comentariu: