Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

marți, 3 martie 2015

Russian Occupant









Bună ziua!  
Eu sunt ocupant rus. Aceasta este profesia mea. Așa a fost de-a lungul istoriei.Cândva am ocupat Siberia. Acum acolo se extrage petrol, gaz, aluminiu și multe alte resurse necesare. Acum acolo sunt orașe cu grădinițe de copii și spitale. Acum, femeile de acolo nu se mai vând pentru câteva de piei de samur, cum era până la venirea rușilor.Eu am ocupaț țările baltice. În cătunele de acolo eu am construit uzine și centrale electrice. Republicile baltice produceau electrocasnice și automobile de înaltă calitate. Erau vestite pentru parfumurile și balsamurile sale. Dar m-au rugat să plec de acolo. Acum cei de acolo prind șprote,  iar o parte a populației spală wc-urile din Europa.Eu am ocupat Asia Mijlocie. În stepele pustii eu am construit canale, uzine și cosmodromuri, spitale și stadioane, acolo se construiau nave cosmice și avioane. Se dezvolta industria, se cultiva grâu și in bumbac pentru toată țara. Dar m-au rugat să plec de acolo. Acum, acolo se dezvoltă creditele americane și se cultivă cânepă. Iar o parte din populație a plecat să muncească pe șantierele de construcție ale foștilor ocupanți.Eu am ocupat Ucraina. Împreună cu ucrainenii, eu am construit motoare pentru avioane, corăbii, tancuri și automobile. Dar m-au rugat să plec de acolo. Acum, acolo se distruge tot ce a mai rămas în urma ocupantului. În același timp, acolo nu se construiește nimic nimic nou în afară de maidanuri nesfârșite și dictatură.Da, eu sunt ocupant! Și eu am obosit să-mi cer scuze pentru asta. Eu sunt ocupant de la naștere. Eu sunt agresor și  un mostru însetat de sânge. Fie-vă frică! Eu am fost cel care a oprit sălbăticiile intervenților polonezi din timpurile de restriște. Dar cu ce s-a sfârșit intervenția lor? Eu am fost cel care a ars Moscova ca să nu o las pe mâna lui Napoleon. Dar cum a sfârșit Napoleon? Eu am fost cel care a stat în tranșeele de la Volokolamsk, înțelegând că nu-i voi putea opri pe naziști. Unde sunt acum naziștii ceia? Unde este blestematul lor Hitler?La mine acasă au tot venit toți cui nu-i era lene. Turcii, englezii, polonezii, nemții, francezii... La toți le-au ajuns pământuri. Câte doi metri și jumătate pătrați pentru fiecare.Înțelegeți! Eu nu am nevoie de libertatea voastră fățarnică. Eu nu am nevoie de democrația voastră bâhlită. Mi-i străin tot ce numiți voi „valori occidentale”. Eu am alte interese.Vă avertizez politicos pentru ultima oară: N-o căutați! Eu construiesc pacea! Eu iubesc pacea! Dar cel mai bine știu să duc războaie.
Cu respect, 
Ocupantul rus
Sursa : http://www.deschide.md/ro/news/externe/11467/Vicepremierul-rus-Rogozin-Eu-sunt-ocupant!-Aceasta-este-profesia-mea!-1111234.htm









Niciun comentariu: