Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

marți, 18 octombrie 2016

Cad măstile : "Oamenii deştepţi din Securitatea Statului m-au ocrotit“

Artistii agreati de regimul comunist si reabilitarea Securitatii 


Tudor Gheorghe FOTO Eduard Enea


Declaratia uluitoare din titlu apartine fiului unui fost detinut politic devenit "artist agreat" de regimul comunist  :


" Tatăl meu a fost condamnat politic 22 de ani, pe timpul comuniştilor, iar eu atunci am terminat un institut de teatru şi am ajuns ce sunt. Nu am avut probleme. Tu crezi că cei de la cadre nu ştiau, dar au zis: „copilul are talent, lăsaţi-l, mă, în pace, ce vină are el.“ Au fost oameni care mi-au şi atras atenţia la un moment dat: „Opreşte-te, nu mai spune, că nu e bine.“ Se face o mare confuzie între Securitatea torţionară, care te aştepta să spui un banc cu Ceauşescu şi să te ia să te bată (s.n.) , şi Securitatea statului. Şi pe mine oameni aleşi, oameni deştepţi din acea Securitate m-au ocrotit (s.n.). Eu am fost mai mult plecat în străinătate înainte de ‘89 (s.n.) decât după."

Tudor Gheorghe
Sursa : http://adevarul.ro/entertainment/celebritati/interviu-video-tudor-gheorghe-artist-oamenii-destepti-securitatea-statului-m-au-ocrotit-1_5805520b5ab6550cb8a80715/index.html

N.B. Oare cati mai sunt in aceasta situatie ?!


Niciun comentariu: