Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

joi, 6 iulie 2017

Drame umane, sociale si profesionale




Fiica pacientei  :

 " Vă rog frumos să-mi daţi în scris, în momentul acesta, de ce aţi refuzat să o consultaţi pe mama ". 
      ( Mama avea peste 70 de ani , n.n.


Medicul pacientei

"  Eu am consultat-o pe maică-ta (s.n.). Lasă-mă pe mine cu poveştile tale "

Primarul tuturor

„Vă cred că sunt probleme, vă cred că oamenii sunt agitaţi când vin aici că nu vin de bucuroşi, dar reacţiile noastre trebuie să fie pozitive şi să încercăm să avem răbdare cu ei. Dacă pur şi simplu nu îi vrem să-i vedem sau pur şi simplu le întoarcem spatele, reacţia negativă a pacienţilor se răsfrânge asupra tuturor. Degeaba 20 muncesc bine şi trei îşi bat joc de pacienţi pentru că imaginea spitalului are de suferit în totalitatea ei şi inclusiv a administraţiei locale. Vreau să facem o anchetă pe cazul pe care cred că îl ştiţi. Avem o sesizare în acest sens şi vreau să se clarifice. O să-mi spuneţi că nu e voie să se filmeze sau că nu e voie să reacţioneze oamenii într-un fel sau altul. Nu e voie, dar se întâmplă, e un spaţiu public. Vă rog să nu mai toleraţi astfel de reacţii, că e vorba de asistentă, de un angajat de la administrativ şi aşa mai departe (…) Faptul că eu mă întorc cu spatele în timp ce spune . , nu sunt reacţii normale. Eu de asta discut, asta se vede în filmare”

Sursa : http://romanialibera.ro/actualitate/eveniment/video--fiica-unei-paciente-a-inregistrat-un-medic--in-timp-ce-refuza-sa-o-consulte-pe-mama-ei--dupa-care-a-trimis-filmarea-primarului--la-spitalul-municipal-din-sebes-a-fost-deschisa-o-ancheta-457990

Niciun comentariu: